Hanımlar eski postları okudum bu konu hakkındaki ama bir de ben tekrar sormak istedim. Aslında yüzümle bir sıkıntım yok şuan yogun rutin bakimlar da yapmiyorum açıkçası. Daha onceden aldığım cilt bakim seans paketi vardı, doğumdan önce iki kez gitsem diye düşünüyorum tavsiyeniz olur mu bana? Evde nemlendiriciler temizleme jelleri kullanıyoruz sonuçta ne olacak diyorum ama. 23 haftalıgım.