Benimde kafası uzun yanlardan basık dendi ilk duyduğumda evet üzüldüm aklıma herşey geldi. Riskli gebeliğe yönlendirdiler orda 2 doktor baktı bi problem olmadığını söylediler.Elinde değil biliyorum ama hertürlü bebeğimiz bizim üzülme bebeşinde üzülür. 8 gün geri gelişiminden bşy olacağını sanmıyorum