Evet kızlar doğru söylüyor. Kilo alımınıza çok dikkat etmeniz gerek. Benim omurilik kırığından kaynaklı skolyozum var. Platinsiz ameliyatlıyım. Tabiki normal doğum bana kessssinlikle yasak. Serbest olsa da yapıp kendimi riske sokmam Allah biliyor çektiklerimi. Hamilelik dönemimde kendimi çok yormadım. Evet her işimi kendim yaptım, erinmedim cam bile sildim. Ama dinlenerek. Doktorunuza söyleyin yada gidin muayene olun. Nasıl bi doğum önerirse öyle yapın. İlla normal diye kafanızda şartlamayın. Allah korusun doğumdan sonra geçmeyen bel ağrısı yaşarsanız daha kötü sizin için. 37. Haftadayım sadece 5.200 kilo aldım. Göbeğimden başka bi yerim yok. Bel ağrım hiç olmadı bu az alımım yüzünden.