Karadasesra Senos07_ hiç anlamam benim hiç siyah beyaz ultrason resmi yok bana doktorum hep renkli verdi ☺️
Deletedmom_11 Senos07_ ahh ahh ben her gittiğimde göremiyorum göstermiyorsa kızdır diyim dedi bugün başka doktora gittim göstermiyor dedi 😂umut oldun bana demekki bir gün gösterecek 😂😂😂😂Bende kız diyeyim bari 😂
Deletedmom_11 Senos07_ 19 olduk 😂1 hafta sonra detaylım var bir dua et be kurban olayım sağlıklı olsun önceliğim o da göstersin artık bu zaman oldu bebeğim diyorum 😂bir cinsiyeti anlasakta bir kızım oğlum bir birşey diyim 😂
Cns_yldz13 Senos07_ yani kese şekli fasulye gibi olunca erkek yuvarlak gibi olunca kız diyorlar hep bende o yüzden öyle dedim😂 benimkide yuvarlak gibiydi kızım olacak
Senos07_ Deletedmom_11 bende aynı senin gibiydim aşırı merak ediyorum 2. Gebeliğim birde detaylıda kesin öğrenirsin