Merhaba şuan hüzünle yazıyorum ikinci muayenemden cıktım. 7+2 haftalıktık kalp atışını dinlemek için gelmiştik kalbini duyduk kesede bebekte var ama doktor kesenin olması gerektiğinden küçük oldugunu 6 haftalık kadar göründüğünü söyledi. Başına gelen var mı. Neden böyle oldu 😔