Kızlar sorum değişir mi sizce?rabbim sağlıkla hayırlısını versin ama bir ogl var gönül isterki bu da kız olsun.Rabbim önce hayırla sağlıkla sonra bir kız evlat nasip etsin diye çok dua ettim ama doktor tahminini erkek dedi devlet hastanesinde.sizce değişimi?oğlumu da 12 haftalıkken özelde erkek demişti o değişmedi