TBeyza hastaneye 2.5 cm açıklık ve suyumun sızması sayesinde gittim, ben başka sehirden konyaya geldigim icin biraz yukarda beklemem uzun sürdü,o sırada boıca yürüyüş squat yapyım 4_4.5 la asagi doğum katına aldılar.Suni sancı taktılar damardan hafif dozla basladılar 5 cm oldum.Sancı geldikce yerimde duramayınca kalçamı salladım bir yerden tutarak,Baya uzun nst çekildi bu arada suni öncesi.Neyse sancım çoğalınca normal olarak insanın canı yandığı için baya bağırıyodum,ama kimse gelip sesini kıs kafamız şişti demedi.Hatta canım baya yanıp beni sezeryana alın diye bağırdımı biliyorum 😂😂 Neyse en son normalde kimseyi doğum alanına almıyorlar ama annemi istiyorum lütfen deyince annemi içeri aldılar,Suyumu patlattı ebe,duşa girsem olurmu dedim duşa girdim iyimi girmişim 5 cm le girdim 45 dk suyun altında durdum,ıkınma hissi geldiği anda çıktım kontrol ettiler 10 cm olmuşum,sadece ebe ıkın biraz dedi bebek aşağı insin 5 dk bekledim,ıkındım ebe gelip bebeğimi çıkardı.Tek sıkıntım şikayetim kesisizde doğumu bitire bilirdi ebe ama kesti kesmesede olurdu,tek şikayetim bu.dikislerim atildi,bebisimi aldım,beni yukarı kendileri çıkardı,bebişimin esyasını hemsire tasidi.Tek odada kaldım.Saat basida gelip kontrol ettiler tansiyon,agriniz varmi bebekle ilgili.Hiç şikayetci olmadım ben baya iyiydiler.10 kisiden 7 si suryeli yabancı o da ayri mesele ama bu ulkenin genelinde böyle,bunu diyen varda.Başka sıkıntı yoktu 😊