Zeynepogretmen İkinci kızıma hamileyim 2 hafta sonra gelecek inşaallah ama hala isme karar veremedik. İki isim koymayı düşünüyoruz. İlki Beren olacak. Beren’e uygun isim önerilerinizi bekliyorum…🌸
ZelihaaK Zeynepogretmen Beren Nisa Beren İkra Beren Ece Beren NİDA Beren lina Kısa isimler daha hoş duruyor sanki ama bunlar arasında şuan en çok beren Nisa yı yakıştırdım
asraca burda öneri diye sayısız post var ve kimse kinsenin tavsiyesini yaptıgını düşünmüyorum yalnış anlamayın kim ne yazarsa yazsın kendinizin bulduğunu koyacaksınız ki
Asasasas asraca belli olmaz bence, belki de şak diye içine sinecek isim okur buradan.. ya da dediğiniz gibi hiçbiri sinmez yine kendi seçer koyar.. bilemeyiz.. bir de her gün yeni bir isim okuyabiliyorum burda, güncel bir post gerekiyor yani bazen 🤗
Cey-cey Zeynepogretmen benim de bir kızım var 12 yasında beren Benim adımda ceren 🤩 Berenler cok akıllı ve zeki oluyor bence hiç Bisey eklemeyin kayınvalidem elif koyacaktı tekmisim istedim göbek adı elif oldu Arkadasım elif beren koydu
Zeynepogretmen Elif ismini ben de severim Beren’ e de uyuyor ama eşimin halası olmak üzere yengesinin ve bir kaç kuzeninin adı da Elif o yüzden Elif’i baştan eledik🤷🏻♀️ Ben Ecmel düşünmüştüm ama etrafımdakilerden pek güzel dönüt alamadım aaa güzelmiş diyen olmadı mesela 🥺 o yüzden ben de gerçekten tavsiye almak için yazdım akıl akıldan üstündür sonuçta. Çok isim düşünüp de bi de sona gelince insan bazen tutuluyor ve her ismi düşünmüş de bulamamış gibi hissediyor. O yüzden her türlü isme açığım😊