Turkanorx11 Hamilelikde ilk başlarda folic asid kullaniyormusunuz?yan etkisi varmi?ben yeni hamileyim hala doktor muayinesine gitmedim.
Karadasesra Turkanorx11 normal şartlarda hamile kalmayı planladığında başlaman gerekiyor aslında en sağlıklısı hamilelikten 3 ay önce başlaman ama bian önce folik asite başla öyle deli gibi paralar vermene gerek yok folbiol markası ucuz git hemen onu al hiç zaman kaybetme
Sibellkocc Turkanorx11 Ben hamile kalmadan kullanıyodm folidays 30 kapsül olanından sende kullanabilirsin doktor arkadaşımda onu önermişti zaten
11115 Turkanorx11 mən 23 həftəyə keçdim hələ də istifadə edirəm, iyrəndim dərmandan artıq, məndə baş ağrısı, ürək bulanma olur atanda ama qan azlığım var deyə həkim yazır hələdə
en_guzel_emanetlerim Turkanorx11 hamile değilim ama kullanıyorum normalde doktorlar gebe kalmayı planladığınızda en az üç ay önce içmeye başlayın diyor
Turkanorx11 Karadasesra ben azerbaycanda yasiyorum burdan aldim kullanmaya basladim bu gunden biraz tedirgindim tesekkur ederim 🫂
Smyye_ozkynk Gebelik düşünmeye başladığımda vermişti doktor. 3. Ay hamile olduğumu öğrendim ve ilk zamanlarda hep kullandım. Bebek için çok önemli olduğunu söylemişti doktorum. 21+5 deyim Şu an da Demir, balık yağ vs. içerikli önerdi onu kullanıyorum
_almirasmom Turkanorx11 ben ozel klınıge gıdıyorum doktorum hangı marka folık asıt alırsan al folbıol asla alma dedı bana follatro yazdı hem marka hem bı tık pahalı
Burrccu Sibellkocc evet banada folidays onerdi doktorum. Dış kapsülü bitkiselmis digerlerine gore daha iyi olduğunu söyledi
Karadasesra _almirasmom ben eczacıyım bilginizi düzeltmek istiyorum folbiol markası ucuz bir marka ve doktorlar genelde o marka ile anlaşma yapmıyolar daha pahalı markalarla anlaşma yapıyolar o yüzden farklı markalara yönlendiriyolar ben hep folbiol kullandım içiniz rahat olsun o konuda
Burrccu _almirasmom folidays alabilirsin 100 tl 30 kapsül. Dış kapsülü bitkisel oldugu için bunu onerdi doktorum. Eger bulamazsam diye ikitane daha yazmisti ama ben bi kac ezcane gezip buldum. Fiyati diggerlerine gore pahali sanirim o yuzden bazı ezcanelerde bulunmuyor. Digerleri kac tl hic fikrim yok ama :) bide eczane çalışanı bana hep ayni saatte yutarsan daha iyi olur dedi. Ben yatmadan once kullanıyorum.
irem01 Karadasesra yaa bende ilk gebeligimde de folbiol kullanmıştım şimdi de yeni aldım kullanmaya başladım. Arkadaşın yorumunu görünce acaba yanlış mı yaptım diye düşündüm ama sizin yorumunuzu gördüm 😊
_almirasmom Burrccu genelde folık asıtler gunduz kahvaltıda sonra canım cok sukır bız bıraktık 14. Haftalıgız multıvıtamıne gectık
Burrccu _almirasmom yan etkisi vs olmasin diye ben gece yutuyorum. Hatta doktorum da gece kullan uyu dedi. Bi arkadaşımda cok fazla basdonmesi vs yapmis. O yuzden gece kullanıyorum bende
Karadasesra _almirasmom 2 hafta daha kullanabilirsin istersen normalde 16. Haftaya kadar kullanılması daha uygundur
_almirasmom Karadasesra ya bana doktorum 12.14. Haftaya kadar kullan sonra multıvıtamıne gec dedı 9 aylık yazdı ılac yurtdısına getırdım hepsını