Catlatma ignesiyle hamile kalmaya calisiyorum.ilac kullandim folekullerim buyudu ve catlatma ignesi oldum fakat folekul catlamamis ve kistlesmis 2 tane (4.75-5.22,3.60-3.42).
Doktorumda usmda bakan doktorda korkmamam gerektigini soyledi ve doktorum duphaston icmemi ve adet kaniyla birlikde atilacaklarini soyledi.ilaci bitircim 6 gun oldu hala adet olmadim.Gecen ay ilac bitdi ve 7. gun adet olmustum.Belirtilerde vardi hatta,goguslerim hassaslasmisdi karnimin alti agriyordu.ama simdi bi belirti yok sadece bazen karnimin alti agriyor.korkuyorum adet olmuyorum diye boyle bir sey yasayan oldu mu?