ne için yapılacak? sağlık ocağında kendiniz yaptırabilirsiniz. bir sıkıntınız yoksa belli haftalarda ister doktor. benim tsh ım bir tık yüksekti mesela ayda bir tsh a baktırıyordu sadece doktorum. genel kan tahlili sadece 24.haftada istedi şeker yüklemesi yaparken.