esrabergut merhabalar dişlerim çok ağrıyor. ve uzun süredir geçmiyor. 13 haftalık hamileyim, kalsiyumda kullanıyorum. sizce ne yapmalıyım?
MelisHakan esrabergut yapabilecegin cok fazla bisi yok canim ya parol alabilorsin dislerini fircalayabilirsin tuzli suyla gargara falan yapabilirsin ama pek bi etkisi olmuyor
Asli33 esrabergut bende aynı şikayetten müzdariptim inanılmaz ağrıyordu diş doktoruna gittim çürük görünmüyor dedi rontgen çekmeden diş taşını temizleyelim geçmezse çelik yelekle rontgen çekeriz dedi çok şükür geçti ağrısı tekrar gitmeme gerek kalmadı.
Zuzu_90 2 gün geçmeyen diş ağrım vardı karanfil koydum ve bastırdım o uyuşturdu iyi geldi dene istersen
esrabergut Zuzu_90 karanfil yağını denedim biraz uyuşturuyor ama sonra yine başlıyor. tadı da midemi bulandırdığı için çok kullanamadım.
Asli33 esrabergut evet canım geçti sadece ağrıyan yerdeki yeri temizledi hiç zannetmiyordum geçeceğini ama geçti
Karam3838 Bir dişci olarak bence dişçiye görün canım çünkü hamilelikte ilk 3 ay ve son 3 ay sıkıntı o zaman bakılmıyor dişe ama sen şuan tam vaktindesin biran önce git çünkü hamilelikte aşırı hassaslasiyor dis ve dişeti