gozde71 Yolda yürürken paslı çivilerin oldugu yerde yürüdüm babet gıymıstım ayağım bıraz acıdı ama baktım kan vs yoktu beş gün fln oldu on gün öncede aşı olmustum zaten bir şey yapmam gerekır mı