Merhabalar. 35+2 de hafif kanamam oldu. Pede yansımadı. Sadece küçük bir kanama. Hemen hastaneye gittim. Altdan muayenede kanama görülmedi. Nst temiz çıktı. Sancı yada açıklık yok. Gözlem altına alındım. Serum takıldı . Nst ile takibim yapıldı . 27 saat sonra tekrar oldu. Ancak yine muayenelerde kanama görülmedi. Ultrasondan bakıldı. Tahliller yapıldı. Herşey normal. Ancak kanamam olduğu için hastaneden çıkışım gerçekleşmedi. Günde bir kez gerçekleşen çok az kanama geçiren varmı. Doktorum rahim ağzı kaynaklı olabilir dedi. Ancak internetde bir sürü şey yazıyo. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinriim.