Zeynep_61_70 Yanlış bilgi vermeyeyim, decavit kullanmadığım için tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama benim kan ilacım ve magnezyum ilacım başkaydı. Sağ kasığım değil tam olarak ama daha iç tarafı ağrıyordu. Ben başta önemsemedim sonra ağrılar her adım attığımda sıklaşınca doktoruma sordum o da bağların gerilmesinden dolayı normal olduğunu söyleyip magnezyum ilacı verdi. O şekilde kullanmaya başladım :)