Nesrinmahir Ben suni sancı olmasına ragmen çok ağrı çekmedim ama sancım çok yüksek çıkıyordu nst de ama acımam sadece 1 di hiç açılmam olmadı mecbur sezaryene aldılar ameliyattan çıktıktan sonra çok ağrım oldu narkoz geçtikten sonra fark ettim ki suni sancı da hala geçmemiş hem onun ağrısı hem sezaryen ağrısı ikisini bir arada çekmek o beni mahvetti sadece yoksa suni sancı da pek abartılacak kadar Bi sancım olmamıştı