Zlntstn öncelikle allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin, ilk dogumlar biraz karambole oluyo vakit nasıl geciyo ne zaman cıkıyosunuz anlamıyosunuz.. özel hastanemi devletmi? Tek sorun devlette ameliyata girmeden sonda takılması, onun dısında spinal anesteziyi belden vururken kan alındıgındaki acı gibi hafif bi dokunuş oluyo bitiyo zaten hemen yatırıyolar. Ben cocuk cıkarken karnıma bastırılınca stres yapmıstım kalbim hızlandı hemen sakinlestirici vuruldumm bidaha öyle uyur uyanık saf gibi bakınmışım :))bebegimi yanagıma koydular yan tarafta silip giydirdiler götürdüler.. sonra ben uyumuşum kendimi odada buldum.. ve son olarak sonda cıkarken hic anlamıyosunuz, ilk kalkış çok zor Allah orda yardım etsin hepimize cünkü bende ikinciye hamileyim 2. Sezeryan olucak..bu sefer herseyi yasadıgım icin korkum biraz daha fazla ama bebegimi görünce bişey kalmıycak eminim..