Sherry ben de baya kilo aldım yani istediğim kilonun üstüne çıktım. 32. Haftadayım. Tatlı eşim çok sevdiği için nerdeyse her gün yiyorduk onu kesicem, abur cubur paketli gıda zaten tüketmememiz gerekiyor çok zararlı. Bir de akşamları en az yarım saat yürüyüş yapıcam. Kendim böyle düşündüm son haftalarda hızlanıyor kilo alımı gerçekten ama en azından ben değil de bebek alır diye düşünüyorum. Sağlıklı beslensen bile biraz genetikle de alakası var sanırım. Bazı tanıdıklarım son 2 haftada 10 kilo aldım diyen de oldu, son 1 ayda 4-5 kilo verdim diyen de. Yani çok kasmamak lazım