Kckirm valla canım bende son haftama kadar dayanıp iznimi doğum sonrası kullanırım diyordum ama sıkıntılı bir gebeliğim olmadığı halde sıcaklar ve ağırlaşmamın verdiği etkiden dolayı dedim en iyisi izin hakkımı zamanında kullanayım 32. Hafta da çıktım izne şuan 36+2 yim iyi ki çıkmışım izine evimde misler gibi rahat rahat geçiriyorum son haftalarımı sigorta da parayı doğumdan sonra veriyor dedik en fazla 1-1,5 ay eşimin maaşıyla geçineceğiz yeter mi dedik ama çok şükür yüksek almadığı halde Allah bereketini veriyor stres çekeceğime böyle idareli geçinmek çok daha sağlıklı oldu bizim için benim sana tavsiyem bu yönde yani