ArzuGl Bugün yenibosna nisa hastanesinin gebe eğitimi vardı. Fizyoterapist, ebe, bebek hemşiresi ve diyetisyen ayrı ayrı dersler verdi. Baya hediyeli yemekli şenlikli bir eğitimdi. Bu kadar özenli bir ekip olmasını beklemiyordum o nedenle arayışta olan varsa tavsiye ederim. Verilen broşürlerden ilgimi çeken bir kısım oldu, götürülecek evrak listesi. Biz çanta hazırlarken eşya listesi yaptık ama bu benim aklıma gelmemişti. Belki bilmeyen vardır diye paylaşmak istedim. Doğuma giderken bulunması gereken evraklar; Nüfus cüzdanı Bebeğin son çekilen ultrasonu Son çekilen nst niz Son yapılan laboratuvar tahlilleri Kranik rahatsızlığınız varsa; hastalığa ait tahlil, ekg, ultrason raporları.
Glen ArzuGl ben sordugumda her ayın 3 cü çarşambası oluyo demişlerdi gebelik eğitimi için sizi aradılarmı peki
ArzuGl MedreMedre Glen Beni dün aradılar yarın eğitim var gelir misiniz diye. İlk günden beri nisaya gidiyorum 8. Ayımda haberim oldu sanırım herkesi bir kez çağırıyorlar ve doğumu yakın olanları seçiyorlar. Çünkü eğitimde karnı büyük olmayan yoktu.
Glen ArzuGl ben ilk kızımda gititpimde doğumuma aylar vardı şimdi yine hamileyim nisaya gidiyorum bende kontrole arayıp bende bilgi alayım bari
EsraEfe Bende nisa hastanesine gidiyorum.38 haftalik hamileyim. Ama boyle bir egitimden hic haberim olmadı.