Hiç kırmızı kan gelmedi başta pembemsi bi leke geldi peçeteye daha sonra kahverengi leke ama daha 2 saat oldu bunları yaşayalı ilerleyen saatlerde normal kanamaya döner mi bilmiyorum inşallah yerleşme kanamasıdır ama inanılmaz sancım var her ay adetimde yaşadığım sancı gibi ama diyorum ya bi umut işte 🥺