İki gün önce sancıdan hastaneye gitmiştim 30 haftalgm bu arada nst falan çektiler kan aldılar idrar vs işte her neyse karaciğer değerlerim yüksek çıkmış doktor öyle dedi 10 gün sonra kadın doğumdan randevu al gel baksınlar kesin dedi
Gerçekten xok korkuyorum bebeğime veya bana bi zararı olur mu araştırdım biraz ufak çaplı çok kötü oldum napmam lazım nası bi yol izlemem lazım randevumede daha var