Umrann16 Kızlar 37 haftalığız bebeğim 2.850 kg doktorumuz tahmini 3.200 doğum olur dedi. Sizce 3.200 iyi mi kilosu
Umran__37 Umrann16 gayet guzel kilosu canim zaten dogumdan sonra bi 300 gr gidiyo odemi sonra emzirdikce geri kilosunu aliyo canim hersey emzirmekte bitiyo ☺️
kuzeymomsss Umrann16 her bebeğin gelişimi farklıdır. Ben 37 haftalıkken doğum yaptım, 3490 gram doğmuştu bebeğim. Ki doğuma kadar da o kiloya ulaşır bebeğiniz bence 🌸
Edabykl Umrann16 Bende dün ishalden dolayı hastanede günü birlik yatis yaptim 37+1 ultrasonda 3124 gözüküyor gayet iyi bi kilo bence 3 ün üstü