Ortmennhanim Bugün bebeğimin kalp atisini duydumm.6+5 de .İlk hamileligimde kalp atışı hiç olusmamisti ve kürtaj olmuştum.Kimse umutsuz olmasın.Rabbim bütün zorluklardan sonra bir güzellik mutlaka veriyor🌸