70_siradanbiri biz de öyle istemiştik canım en azından o kadar ilaç iğne tedavi düşecek bir bebek için yapılmamış oluyor mesela biz 3 tane gönderdik genetik taramaya biri sağlıksız geldi diğer ikisi sağlıklı.. göndermeseydik sağlıksız olan transfer edilebilirdi dışardan belli olmuyor çünkü ve gebelik elde edilse bile düşükle sonuçlanırdı yine tabi Allah bilir ama.. yapmışken ve eğer durumunda müsaitse çok çok mantıklı bir şey 🙂