70_siradanbiri oww baya pahalı olmuş valla 7 8 ay önce bizde toplu verdik tüp bebek için 9 bin dondurma için 2.500 verdik toplu şekilde, öncesinde de histerskobi oldum rahim temizleme ameliyatı ve genetik de birlikte 5 bin verdik ilaçlar falanda her defasında geldiğimizde veriyorduk iğneler oluyordu