Melos90 Arkadaşlar 39+3 kontrol gittim nst vs normal bı daha 40+2 çağırdı yani geç değil mi gün geçmiş olacak kakasını falan yeme olayına karşılık iki güne bir bakmasi gerekmez miydi artk
ardenmoms Melos90 39 + 3’te bizimkisi kakasını yapmıştı gözüne bulaşmıştı Sezaryene alındım hemen Bebeğim doğduktan ilk on gün Gözüne krem kullandık İlk bir hafta sağ gözünü açamıyordu :(
bilgeeee14141 Melos90 her gebelik aynı değildir her bebek aynı değildir doktorunuz risk görse sizi uyarırdı buradaki yorumları okuyup kendinizi germeyin lütfen herkes varsayım üzerine konuşuyor korktum falan yazmışsın hiç gerek yok sakin kalın evham yapıp strese girmeyin ❤️🌸😍
Deletedmom_110 Ormanmeyvelii Evet malesef burda olumsuz hikayeler okudum bebek kakasını yedi vs diye 40 tan sonra beklememek gerekiyo bence 40 a kadar beklemeye de gerek yok
Z_B_A2019 Melos90 40 haftadan sonra risk başlıyor diye biliyorum günün dolduktan sonra bende 40+3 de doğum yapmıştım ilk kızımı
Deletedmom_110 Melos90 Canım devlete gidiyorsun sanırım özeller o kadar beklemiyor çünkü sezeryan isteyebilirsin belki kabul eder
Melos90 Z_B_A2019 yaa 40+2 de çağırdı işte bakalım bir hafta sonra o güne kadar su sancı gelmezse bı de çok aşağı inmememis dedi
Melos90 Deletedmom_110 yok özele gidiyorum da doktoruma illa Normal doğum istiyorum dedim ya ondan bekleyelim 41kadar dedi
Melos90 ardenmoms ayy korkuttun beni bugün vardı kontrolüm 39+3 bı sıkıntı yok dedi ama sorun oluşabilecek gorseydi çağırdı heralde hafta içi yine diye düşünüyorum 🥴🤷
ardenmoms Melos90 Bu haftalarda çok sık gitmek lazım kontrole ne olacağı belli olmaz inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
Z_B_A2019 Melos90 hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah insan çok tedirgin oluyor gerçekten son haftalarda bişey olursa diye benimde kızım mekanyumlu geldi çok şükür önceden farkettiler
CananDuru Melos90 canim o bebegin gelisiminile alakalı 39. Haftada da kakasini yapan bebek var malesef doktoruna siyle istersen ben korkuyorum kakasinibyapmasindan 2 gunde 1 gelsem olmaz mı diye
Melos90 CananDuru ne bilim doktorum tecrübeli bir zarar görse cagirirdi diye o an sormamistim ama bı msj atarım olmadi