Kızlar merhaba yine ben bir doktor tavsiyesi istiyorum yarin 29 haftalık oluyoruz ve 12. Haftadan beri buyuk anadolu sefa beye gidiyordum bu kontrolumde atakum atasam birsen hanima gittim yani ikiside eh işte içime sinmedi guvenemedim ikisinede medikal park ve liv bana cok pahalı geliyor. Kadin doğum hastanesine bir daha gitmek istiyorum hangi doktora gideceğimi bilmiyorum eger giden varsa yardımcı olursaniz sevinirim 🫠🫠💕💕