Şekeriniz düşmesin ona dikkat edin siz zorlanırsınız kalitesiz kahvaltı yapıp geç yemek yediğimde bunu yaşıyorum ve zorlaniyorum elim ayağım titriyor ve bulantı problemi olabilir gebelikte bulantı yaşamadım ama sekizinci haftalarda falan kahvaltımı uyandıktan iki üç saat sonra yaparım normalde bulantım olur gibi olmustu daha erken yemeye baslamistim