Kızlar 33+2 deyim bu sabah şiddetli ishal oldum sonra bel ağrısı başladı. Haşlanmış patates filan yedim ama geçmedi. Acaba doğumla alakalı olabilir mi. Burda postlarda gördüm doğum belirtisi diye. Benimde erken doğum riskim var. Bi iki saate düzelmezse doktoruma danışcam ama bilen vardır diye öncesinde bi sormak istedim