Hil38 Biz 37+4 olduk tayzelerimiz veeee salı günü gönüllü sezaryen olacağım nasipse. İlk hamileliğim ve çok şaşkınım🙊 Hamileliğim nasıl geçti anlayamadım zaten. Doğum ve sonrası nasıl olacak çok merak ediyorum🌺
Minisssko Hil38 Keşke benimki de 38.de alınsaa. Doktor 39a verdi sezeryanı. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Çok heyecanlıı
Ahg Hil38 6 günlük taze bir anneyim ben de isteğimle sezaryen oldum bebeği kucağına alınca ne ağrı ne uykusuzluk hiçbirini hissetmiyorum rüyada gibiyim 6 gündür inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😍😊
RukiyeSefa Hil38 sağlıklı sıhhatli dogumunuz gerçeklessin hayırlısı ile kucağıniza alın bizlere dua edin bizde hayırlısı ile doğumumuzu gerçekleştirelim ❤️🥰
Hil38 Minisssko normal istemiyorum deyince risk almak istemedi doktor normal sürece geçmeden alalım dedi
Dlkzz Ahg merhaba hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Sezeryan dikişi nasıl oluyor büyük mü kırmızı mi duruyo. Merak ediyorum bir bilgim yok. Ben hic oyle şeylere bakamıyorum korkuyorum
Zeeynepp Hil38 Sağlıklı, sıhhatli bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah.Bana da Çarşamba günü gün verdi , pazartesi eger normal olmazsa
Ahg Dlkzz dikişleri sormuştunuz bandajım dün çıktı ve belli bile olmuyor ameliyat yeri ince bir çizgi gibi sadece 😊