Omersmom88 Ben baştan beri oraya gittim doğum da yaptım normal siyah beyaz çekiyor kendi doktorumuz normal 24 haftalik felan 4 boyutlu çekip CD ile beraber birde fotoğraf veriyorlar benim doktorum Kırhan gencosmanoglu idi çok iyiydi yine hamile kalırsam yine giderim 🥰