Oznurozdemir Kızlar 37+1 im geceden beri şiddetli bel ağrım var hala geçmedi birde karnım kasılıp duruyor ama nişan su vs yok ?
Ormanmeyvelii Oznurozdemir Bence gidip bir nst çektir herkeste bu doğum belirtileri aynı olmuyor. İlla çok şiddetli sancılar çekmeni bekleme bazıları 5 6 cm açıklık olup hissetmiyor bile
Saribezlikadin Oznurozdemir 38deyim aynı durumdayım valla sürekli kramplar giriyo kasılmalarim oluyo sırtım aşırı derecede ağrıyo sanki karnim ortadan ikiye yarilcak da çocuk içinden çıkıcak gibi hissediyorum ilk hamileliğim o kadar güzeldi ki bunda çekmediğim çile kalmadi