Ylz13 Ben ilk oglumda yaptırdım gebelik srkeri çıkmamıştı Ama iglum 9 yaşında şimdi tip1 diyabet çıktı bence ilerde obez ve şekerle alakası yok bende yoktu gebeyken seker 9 yıl sonra çıktı suan tip2 diyabet var evet gebelik sekeri bebeğe zarar veriyor bilinmeze mutlaka teste ihtiyaç var en azından diyetle yada insulinle sağlıklı bir gebelik geçirilebilir