afroditt Çok şükür normal çıktı herşey ama kanım çok düşükmus doktor baya kızdı bebislerin biri 1 hafta geride 26+2 27+2 dedi doktor bir tanesi 890 gram diğeri 995 gram tabi yine göstermediler o ayrı mesele😂
afroditt Asyabuse verdiği ilaçları düzenli kullanmadığım için bebeğin biri geriden geliyormuş riske atıyorsun dedi çay kola süt herşeyi yasakladı
afroditt Kubrak2016 bilmiyorum canım zaten icmiyodum 😂 normalde de sütü fazla önermiyorlar doktorlar yoğurt vs yiyin diyorlar