Hanımlar merhaba 34 haftalık hamileyim yaklaşık 1 buçuk aydır idrar yolu enfeksiyonum var bunun için 1 kere toz kullandım daha sonra geçmediği için aksef antibiyotik kullandım ama yine geçmemiş ve şimdi alt tarafımda otururken bile bi yanma hissediyorum pişik olmuşum gibi sanki dünde doktor kontrolüm vardı yine toz verdi ama belliki bir faydası olmuyor ne yapmam gerekiyor bu enfeksiyondan kurtulmam için sizlerin doğal bi yönteminiz varmı bol su tüketme iç çamaşırı sürekli değiştirme bunları da yapıyorum ama bi sonuca varamadım artık yürürken baya zorlanıyorum