Balimbebek44 Canlar bugun 13+2 olduk 2. Gebelikte ne zaman bebegin hareketlerini falan hissettiniz ? Bir an once hissetmek istiyorum 😍
girl_boy_annesi Balimbebek44 kızımı 14 oğlumu 17. Haftada hissettim 2. Çabuk hissedilir derler ama bende tutmadı
Balimbebek44 girl_boy_annesi bende ilk oglumu 17 de falan hissettim bunda bakalim ne zaman hissedeceğim 😍