NilAda16
İlaçlarınızı düzenli kullanmaya dikkat edin o zaman.
Benim de B12 değerim sürekli düşük. İlaç kullanıyorum normal oluyor. İlacı bırakınca düşüyor. Emilim bozukluğu olabilir dedi doktorum. ENDOKRİN bölümüne gidip araştırılması gerekiyormuş. Doğumdan sonra gideceğim inşallah. O zamana kadar takviyelere devam.