Sherry ay yok o kadarda sinirlenme normaldir alacağız tabiki inşallah bebegimize yariyordur yemekte bende durduramıyorum normalde de istahlıyımdir ama çok kilo alan bir yapim yoktur ondan alışkın değilim bu duruma bakalim geri verebilecek miyim ben asıl şunu düşünüyorum acaba böyle kilo alımı normal mi sağlık açısından bir zararı var mı hafta içinde doktora gidicem o zaman soracağına artık