Minikmucizem199 kız ben 17 haftadır ağzıma tatlı sürmüyorum hiç sevmem tatlı hamilelikte iyice tiksindim 41 gün sabah namazında 21 tane kuru üzüm yedim inan benim için zülüm dü ama doktora gitmeden son bir hafta artık yemek yiyemeyince meyve yedin hep ananas çilek muz kavun karpuz bence ondan bebiş fazla çıktı onuda hava çok sıcak aç kalınca da tansiyon düşüyor enerji olsun da kışlıkları halledeyim diye az fazla yedin galiba şimdi eski düzenime girdim ben zaten hamur işi tatlı yağlı şeylerden haz etmem ot yeşillik az önce kahvaltıda bir tabak limonlu marul yedim mesela🤣🤣🤣