Gozde5 suyu az ıcme kuzum,karbonhıdrat cok tüketmemeye ozen goster.🥰 bende de vardı kabızlık ama ılaçla bı alakası oldugunu sanmıyorum.suyun az ıcılmesınden ve cok karbonhıdrat tuketmekten.hamur işi,makarna,ekmek vs.bunlardan yersen az yemeye çalış ve 2-3 bardak su ıc yarım saat sonra.😌🌸😇🧚🏻♂️