Ruzgarr Selam kızlar. 13.haftada doktorum erkek demişti.bugün kontrolüm vardı 16.haftadayim.doktor cihazı karnıma koydu erkek dedi.çok net ve kesin söylediniz dedim.çok net görüyorum çünkü dedi.kısacası bizim cinsiyet hiç değişmedi ve kesinleşti.oğlum oluyor 😆 sizde durumlar ne?
Senaaydin Benimki 2 gittiğimde göstermemişti ikincisinde alttan muayene etti mecbur öyle baktı erkek dedi net şekilde ama yinede detaylıyı beklicem deişirmi bilemiyorum ☺️
Ruzgarr Senaaydin bende hep şüpheli bakıyordum ama doktor okadar net konuştui değişmez heralde.yüzde bile vermeden pat diye söyledi 😊😊 saglikla alalim kucagimiza yeter.ikiside kabulumuz zaten,bizimki merak sadece 😊
Ruzgarr matisse hep değişen cinsiyetleri okuyunca hiç kendimi şartlamamistim erkege,, degisir belki diye.şimdi eminiz artık 😊
Senaaydin Ruzgarr tabiki sağlıklı olsunlarda ☺️ Banada yüzde vermedi direk erkek dedi pipi gösterdi ama böyle gösterilip çok değişen okudum burada ondan kararsız kaldım 😄