dmtturan Merhaba hamişler 5 haftalık gebeyim grip oldum burun akıntısından sonra öksürük evresine geçti göğüsüm acıyor öksürürken tavsiyeleriniz neler normal çiçek balı ile Limon suyunu içeceğim ve de kestane balı da var kullanmak zararlı mıdır ?