Kızlar artık son haftadayim. Geçen hafta çatı muayenesi oldum ama pek iç açıcı geçmedi, zorlandım. Doktorum sancıları bekleme taraftarı. Muayenede üst kemikte hafif basıklık fark ettiğini ama doğum başlayınca tolere edilebileceğini söyledi. Endişe etme sezaryen şansımız her an var için rahat olsun fakat normal olursa senin için çok daha iyi, sakin kalmaya çalış dedi. İlk muayene zor olur sancıların gelince açıklık kontrolü daha kolay olur bir de artık tecrübe ettin falan dedi, sagolsun kendince moral verdi işte anlayacağınız. Ama ben korktum basit bi çatı muayenesinde bile bu kadar zorlandiysam normal denesem saat başı açıklık kontrolünde ne yapacağım? Bir de ekibimle işbirliği yapamazsam soğukkanlıligimi koruyamazsam diye endişe ediyorum. Kendime pek guvenim kalmadı doğrusu. Çatı muayenesi olmayan arkadaşlar korkmasın bu tamamen kişinin yapısı ile alakalı bunu da belirtmek isterim. Kimisi hiçbir şey anlamadık saniyelik işlem falan diyor. Gebeligin başından beri sezaryene de normal doğuma da sıcak bakıyordum, hani hangisi olursa artik modundaydim kendimi birine sartlamamistim. Geçen hafta muayeneden sonra modum düştü normale karşı. Sezaryen de kolay bir islem değil sonrasında yine ağrıyı sancıyı çekiyorsun. Kararsız kaldım doktorum biraz daha bekleyelim dedi şimdi öyle beklemedeyiz ara ara yalancı sancilarim falan da oluyor. Yorumlarınızı bekliyorum özellikle tecrübeli anneler. Bana ne tavsiye edersiniz?