Kızlar bilen bilir bir kaç gündür sürekli post açtım ikili testim biraz yüksekmiş amniyosentez önerildi ama yaptırmak istemiyorum demiştim hatırlarsanız, dün sabah erkenden Ankara şehir hastanesine gittim perinatologa muayene oldum önce ikili test sonucuma baktı , ense kalınlığı normalin sınırında çıkmış doktorunuz o sebeple değerler biraz yüksek demiş olabilir dedi yoksa diğer değerleriniz korkulacak seviye de yüksek değil dedi çok şükür 😌 neyse işte usg ile bakalım bir dedi hafif şekilde kalpte parlaklık görüldü ama bununla kesinlikle evet hasta bebek diyemeyiz böyle parlaklığı olup sonradan geçen çok fazla bebek var çoğusunda geçici bir durum bu korkma dedi 😌 amniyosentez istemiyorum ben kesinlikle bir ihtimal fetal DNA düşünüyorum dedim, şu tabloya göre amniyosentez de yaptırsan fetal DNA da yaptırsan çok yüksek ihtimal temiz çıkar sonucu dedi 😌 içim daha da rahatladı açıkçası ki zaten ne olursa olsun ben bebeğimden vazgeçmeyeceğim doktorda iyi şeyler söyledi beni rahatlattı açıkcası hiçbir test yaptırmayacağım 😌 amniyosentez için de aldırmayı düşünüyor musun bir sorun çıksa dedi hayır dedim o zaman hiç yaptırma şu tabloya göre yüksek ihtimalle temiz çıkar zaten dedi 😌 3 lü tarama önerdi yaptırmak istersen sana kalmış dedi o da tarama testi %100 sonuuc vermez dedi onu da yaptırmayacağım ne geliyorsa başımıza bu tarama testleri yüzünden geliyor zaten , bebeğimiz de strese giriyor bizde hiç gerekli testler değil bence kızlar😌 Neyse sonuç olarak cinsiyetimizi de öğrendik 🥳 buradaki devletteki doktorumuz daha 18. Haftada gel cinsiyet için demişti perinatolog 16. Haftamda söyledi 🤭 oğluşumuz olacak Rabbim izin verirse 🥰 hepimizin bebeği sağlıcakla gelsin kızlar ❤️