Herkese iyi günler anneler❣️ buraya belki 10larca başlık açtım, ikinci hamileliğim olmasına rağmen her çocuk farklıymış ve farklı bir tecrubeymis onu anladim 🤷🏻♀️ bana her konuda yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim 😊 Gelelim doğum hikayeme 👉
Ya doğum yaptığım gün ya da bir gün önce size yazmıştım doktor alttan muayene etti ve lekenmelerim oluyor diye. Cuma gecesi farklı bı his vardı bende gece yatarken, çok yorgundum ama uyuyamıyordum falan… Saat 00:00da uyudum tam yarım saat sonra bı ıslaklık hissettim ilk gebeligimde de zaten öyle olduğu için suyumun geldiğini anladım. Banyoya girdim ılık bı duş aldım sonra ağrılarımın başlamasını bekledim ama hiç bir ağrım yoktu ve bu arada hala suyum geliyodu. Sonra doktorumu aradım suyum çok geldi dedim o da o zaman hastaneye geç yatışını yapsınlar dedi. Saat 4e kadar bekledim ama yine de kuvvetli ağrılarım yoktu sadece bel ağrısı. Sonra 4te hastaneye geçtik baktılar 5cm açık varmış. Beni odaya aldılar yine bekliyorum ağrı yok 🤷🏻♀️🤔 NST bağlandı ağrılarım hafif çıkıyor sonra biraz biraz sıklaşmaya başladı ebe beni görünce tekrar bı bakayim açıklığına dedi ve dogumhaneye aldı. Baktı 7cm olmuş seni artık yollamam odaya dedi. Artık her sancım geldiğinde alttan muayene etti ve doğumu kolaylastirmaya çalıştı. Doktorum geldiğinde 9cm açıklığım vardı ama yine de ağrılarım ıkınacak kadar çok değildi. Suni sancı verdiler ve direkt ıkınma hissi geldi. 5 veya 6. ıkinmamda saat 05:50de bebeğim doğdu 🤱🐣 (Kesisiz ve dikişsiz🤲)
- İkinci doğumlar gerçekten ilkine göre daha kolay ve çabuk oluyormuş, ilk doğumumda içten ve dıştan toplam 20 dikiş vardı. Ama yine de kolay olmasına rağmen o acıyı hissediyorsun. Doğduktan sonra ise o acıların hepsi gidiyor.
Güzel anneler size de kolay ve çabuk doğumlar diliyorum. İnşallah bebeklerinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ve ömür boyunca da hayırlı ve sağlıklı evlatlarımız olur inşallah🤲😊❣️😍