Hllaygun Doktor 37. Haftada çatı muayenesi yaptı , çatımın dar olduğunu bebeğin 3500 kiloda olduğunu söyledi ve sezeryan günü verdi . Oysaki normal doğum istiyordum 😔😔
Duygunas Hllaygun çatının dar olması yırtılmaya sebeb oluyor siz yorulmayın diye dar olmasa doğum yapardınz 3920kg doğdu oğlum normal doğum şuan 39+4 4 kilo ya yakın bebeğim norml bekliyorum dün çatı muayenesi oldum
Aloneanqel Hllaygun canım bende normal istedim ama enfeksiyon ve şekerden dolayı sezaryen olmuştum tabi eşimin de işi etkili olmuştu bunda. Doktor sezaryen deyince eşim de isteyince kabul etmiştim. Üzülme. Hayırlısı ne ise o olsun. İkisi de bir doğum çünkü dünyaya bir insan geliyor iki şekilde de🌸
Pobebek Maşallah kilosu çok güzel normal yapilabilir bu kiloyla ama catin darsa bebek icinde sıkıntı olabiliyor ve yirtilman dikişin cok olur