Safiyenurrr Merve1612 bende emin olamıyorum loreal saç maskarası var geçici onlardan aldım diplere sürmeden acil durumlarda doğuma kadar idare edicem
AslanBebeginAnnesi Merve1612 daha dün doktoruma sordum canım ilk üç ay çok önermiyoruz ama sonrasında boyayabilirsin dedi 😍 ben şu an 32+1 haftadayım şu an boyatırsam doğuma kadar akıp gider o yüzden 36-37. haftalar gibi boyatıcam doğuma çok bakımlı girmek istiyorum 🤪🤩
PPerii Dün tam 12 hafta bittii benimde acil boya olayına el atmam lazım beyazlardab dolayı kendi rengine boyuyorum zaten mecburiyetten bi nevi, kalayım bende burda
Merve1612 AslanBebeginAnnesi beyazlarım yok Allahtan sarıya boyamıştım onları yenilemek istiyorum ama 1 ay daha beklicem sanırım 5 aylık olsun diye ☺️
heyecanlianne0 ilerleyen aylarda izin veriyorlar sanırım ama yinede boyanın içeriğinede bak mümkün olduğunca doğal olsun
Merve1612 Evet güvendiğim bir dokotora giderm inşallah çoğu kişide boyuyor zaten bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum