Alimenur anladım kuzum . Bak ben iki ay dilimden çocuk lafı hiç düşmedi hergün ilişkiye giriyordum artık görev gibi olmuştu ve o iki ay bütün belirtilerim vardı sürekli uyuyodum halsizlik bulantı kasık batması bel ağrısı vs vs herşey vardı erken gebelik testi yapmıştım pozitifti kan verdim yoktu günlerce ağladım. Çok düşünüyordum olmadı 3. Ay aman dedim olurda olur hiç düşünmedim ilişkiye ara sıra girdim kafamı rahat tuttum zamanı gelince zaten olur dedim gecikmem oldu hep düzensiz zaten aldırmadım 10.gün falandı test yaptım negatifti. Sonra söktürücü aldım hatta bir iki tane içtim sonra eşim son bi kez test yap dedi 15. Gün ilk idrarla silik çıktı betam da 175 di. Yani demem o ki kafanı rahat tutmaya çalış zor ama yapablirsin ve bol bol dua et Rabbim en hayırlı zamanda versin inşallah