Son 1 haftadır karnım göğüslerimin altından itibaren taş gibi şişiyor akşamları. Öğretmenlik yapıyorum, dün okul da açıldı, yoğun bir gündü biraz yoruldum akşam yemekten sonra nefes alamaz hale geldim şişkinlikten. Resmen ciğerlerimde baskı hissediyorum bazen o şişkinlik yüzünden. Kabızlık problemim de yok aynı olayı yaşayan oldu mu acaba? Kontrolüme 2 hafta var doktora da soracağım ama benzerini yaşayan var mı merak ettim?